Saturday, May 21, 2011

SeJaRaH nEw BloggEr

gambar kabur banyak,tpi angka tue nampak kan
sebenarnya bukan ape,aku terkejut sikit sbb tak penah dapat trafic camnie
maklum la,blogger..baru cam aku nie
lagi 1 blog aku bukan ade ape pun,
setakat luahan perasaan,merapu meraban,berkongsi cite aku jer..
tetibe 91 ,pergh!!!! terkejut beruk aku...
slalunye kurang dri 20 jer...
bg korang biase la kot,
bg otai2 blogger pun dah biase kot
tpi bagi aku memang xpenah terpikir tau
aku rase mungkin sbb aku letak tajuk
Pusat Rawatan Al-Hidayah kot tue yg buat trafic aku mencanak naik
rezeki aku la tuh,nuff pun bertambah...
pastu xde lagi la ...
tue pun aku perasaan malam jer,siangnye aku xsempat bukak blog...
alhamdulillah....
sungguh aku gembira haritue...
mintak2 berjumpa lagi la angka tue...takpun lebih  tinggi lagi...
cam otai2 blogger....trafic 1000++
insyaallah...

note:n3 lama nie,baru arinie berkesempatan nak cite....
tiga entry skali harung aku buat arinie..hahaha

2 comments:

Ana Suzana said...

tahniah deqwa.. terusksn berblogging ye.. heheh

Qaseh chenta said...

wah,terharunye kak ana singgah la...hehe...mekasih kak ana sudi singgah...ermm,akan teruskan blogger..hihih

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *