Monday, May 2, 2011

BeRita GeMbira RiTa RuDaiNi

Aku tumpang heppy jer tgk/dgr berita2 gembira
daRi artis malaysia
TAHNIAH kepada
pelakon sorang nie,aku minat dia berlakon,
ehsan pakcik google

 Rita Rudaini Moktar  35thn
melahirkan bayi seberat 2.75kg
masa:: 29/4/2011 ,2.75 petang
tempat:: Pusat Pakar Perubatan Prince Court
diberi nama 
Airit Rafqa Arjuna bin Aidil Zafuan
kata rita::
Syukurlah…
 Rita dapat melahirkan anak kedua ini tanpa sebarang masalah.
 Kami berdua juga sihat
teringat aku kata2 rita dalam MELODI kot kalau tak silap,lupe lak aku kat mana aku dgr
tapi ayat die lebih kureng camnie la 
bak kate rita,''dalam bermasalah rumah tangga pun sempat lagi tue''sambil rita  ketawa kecil
takpe rita,dah rezeki kan,terima jelah....
anak kan pengerat kasih sayang....

MOGA DENGAN KEHADIRAN ARJUNA LEBIH MENGERATKAN LAGI
HUBUNGAN DENGAN RITA& AIDIL ZAFUAN SEKELUARGA,DIBERI SINAR BARU
DIPANJANGKAN JODOH HINGGA AKHIR HAYAT...
KAMI DISINI SENTIASA MENDOAKAN YG TERBAIK UNTUK RITA

note:dgr khabr sarah raisudin(shuib sepah),zila (along raja lawak),eliyana,zul yahya bakal dpt anak jugak

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *