Wednesday, May 11, 2011

Di PuSat RaWatan IsLam Al-HiDaYaH

Pusat rawatan islam al-hidayah
mesti korang tau kan
aku ade temujanji 10/5/11(4ptg)
tapi disebabkan masalah yg tak dapat dielakkan
so aku pg malam
kul 10 sampai
kul 12.45pagi baru dapat masuk 
menerima rawatan
perghh!!! lame kan,kita kena banyak bersabar la bile nak sembuh 
sebab ramai yg alami nasib sama macam aku
12.45 pgi berjumpa aku dengan ashraf muslim
disambut dengan senyuman,dijemput duduk,sungguh peramah...
aku ngatkan didepannye pesakit lain
bile aku duduk sebelah,rupe2nye adam af
aik,apsal adam ade sini lak
rupenye adam pun akan mengikut jejak asyraf muslim
tak lama lagi...alhamdulillah...
baru belajar2...
sempat lagi tau aku snap pic adam 
aku ckp kt adam,nak ambik gambar bole
terus adam posing...
                               
ashraf tengah serius mencari ayat2 untuk adam tue
slalunye pesakit tulis sendri tapi malam tue special sikit(utk aku je kot)
adam tulis bagi kat aku...
 mungkin dah lewat/orang pun tak ramai dah
byk masa la sikit untuk tnya2/borak lebih sikit

nie kad temujanji dia,macam klinik kan....
elok jer borak2 ngan ashraf & adam
tetibe org sebelah kendalian ustaz adi
meracau2,menjerit,menggelupur...terkejut kiteorng...
terus semua tertumpu pada pesakit tue...
tapi yg peliknya org yg kena rasuk tue bukan dtg rawat pun
cuma datang teman kawan die jer....

sekadar hiasan (kosmo)

note :1st time aku berani ambik gambar tau,
slalu pg aku tak ambik pun
sebbnya aku dtg dgn niat nk berubat,
mlm tue  ashraf tnya srh ape yg aku amalkan dah
so aku bukak hp aku ade save dalam tue,
pastu terus snap la...lagipun org dah xramai
menyelam sambil minum air(tue pun malu2,tkt ashraf marah)hahaha
klu tak jgn harap nk bukak hp kt dalam tue....fokus pada yg 1

p/s::doakan aku sembuh/sihat walafiat amin......




7 comments:

quqeq said...

sakit pe hang ni wa???

Cik Nurul... said...

insyaAllah...kite berubat Allah menyembuhkan..baik usahe dari kite menunggu je kan..hope cepat sembuh yer wa...

Qaseh chenta said...

mekasih yer kwn2...insyaallah...hrp cepat sembuh...amin

Mama Zara said...

wawa, sakit aper?

Qaseh chenta said...

ade mslh kesihatan sikit....jiwa kacau....hehehe..doakan cepat sembuh yer..

Mama Zara said...

hmmpppp...
Mudah-Mudah cepat sembuh ye..

msredcheesecake said...

cik qaseh,

muga cepat sembuh ya...amin...

msred kalu en ashref yg obat cepat je sembuh...heheee...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *