Tuesday, May 17, 2011

LaGu DibLOG

LAGU DIBLOG
aku nie kdg2 konfius dgn diri sendiri..
bile xde lagu kt blog rase cam bosan/boring sunyi...
tapi bile dah ade rase cam muak plak @ menggangu plak..
ape yang aku nak sebenarnya ....
pelik dengan diri sendiri.............
mungkin aku cepat bosan dengan satu2 lagu kot
tue yg jadi macam nie
so 
aku ambik keputusan aku taknak letak lagu
takpun kalau letak lagu
lagu yg bole distop @ pause
senang kan....
agak2 muak dengar lagu leh pause kan
lagi satu bukan semua suke lagu yg kite letak
Betul tak kengkawan???
hihihihihi...

p/s::keliru dengan diri sendiri...malas nak keje esok pun ade gak...
aip aip...takmo takmo....nnt wet xde...

3 comments:

asybedazzle said...

tepat sekali. kena ada pause button, rimas kot

ema catchy said...

betul setujuu

Qaseh chenta said...

tau xpe....tue yg buat sementara xde letak lagu ...hehhe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *