Tuesday, May 3, 2011

AnTaRa Maxis & P1 WiMaX

Antara P1wimax


dan 

MAXIS BROADBAND



aku dalam dilema,rase macam nak berubah arah pakai P1wimax pulak la
tapi masalahnya takut coverage takde plak
skrg nie aku pakai maxis broadband asyik nak kena topup jer tiap2 bulan
berminat dgn P1wimax 20G rm 99 tue
bandingkan dengan maxis 6G dah rm96 dah
beza banyak tuh.....
leh saving nih....n leh tenet 24jam klu 20G nih
topup maxis broadband 1G rm 28
klu  P1 wimax 1G rm 5 jer
giler babing jimat.....
tgk la pas aku dapat gaji nie,aku nak try usha2 tanya la....


p/s:: tak tahan dengan maxis asyik topup2 jer tiap2 bulan...


5 comments:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

wah...nak tukar ker?...hehe...tukar jer...

nnt ley tgk cane lg berbaloi ke tidak..haha

Qaseh chenta said...

tapi takut xde coverage jer....
nak kena g tnyer dulu la....hihihi

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

haha...gi tanye cepat....

tp bes sangat ke p1...asal wawa x masok unifi jer

Qaseh chenta said...

unifi rase cam xmampu lak...sbb da ade astro kan...lgpun xleh bwk g memana...

kuzi vs niza said...

pkai la P1 yer...stkt sy pkai ni sgt berbaloi...mybe sebab coverage ok kot....mmg hnpir 24 hrs online..hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *