Sunday, May 8, 2011

HaJaT TiDaK KeSamPaian

Hajatnya harinie nak masak nasi ayam & laksa
tgk kt dapur laksa ade sikit lg,ikan pun 4,5 ekor,bole la tue,nak buat sikit jer..
xpela,rebus ikan dulu & rendamkan laksa dulu
nak masak nasi plak...alamakkkk!!!...
tgk2 ape pun xde.....maklum la xde plan ape pun
terus berhajat harinie jer...
hahahhaha
so nasi ayam tak jadi ,laksa pun tak jadi
masak nasi putih dengan sup ayam jer...
jadi la kan mcam nasi ayam jugak sikit2...
laksa plak,duduk la berendam jadi badak berendam
ikan rebus pun ade dalam periuk lagi..
so turun la 
aku pg kedai runcit tadi(semangat nak makan laksa la konon)
 ada di kedai runcit 
hanya yg ade timun jer...daun kesum ke ape ke bhan2 nak buat laksa xde...
so cancel la semua...
jadi la hajat tak kesampaian...
dapat tengok jer
ehsan dari pakcik google punye
nasi ayam

laksa


note:: takpe len kali plan awal2...selasa nie beli bahan2 kat pasa tani...

2 comments:

cunndaa said...

aduhhhh.....terrrrtengok nasi ayam n laksa...ni yang lapar nie..
hehehee

Qaseh chenta said...

lapar...ape lagi...masak r....tak pun weekend nie terjah umah kakja soh die masak....hehehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *