Monday, February 28, 2011

TUKAR nAMa

Aku nak cakap 1 benda nie jer,
aku pelik gak la,aku punye emel gmail nama deqwa2011
tapi biler aku add follower 
dah tukar nama
jadi 
"perfume deqwa"
pelik tapi benar,taktau ape nak buat..
ntah bile die nambah perfume kt depan taktau
baru smlm aku pasan benda nie
korang penah jadi tak???
nak buat cane ek???
bunga rus tukar jadi bunga kekwa
taksyokk kan..
p/s:pliss tlg aku weh...........nk wat cane
NOTE:dpt selesaikn prob pd 3/3/2011...yahuuu

2 comments:

sicKo^ said...

first time aku dengar masalah cam ko nih.. memang pelik tapi sri lar. aku pun taktau camner nak buat

Qaseh chenta said...

hahah...memang pelik pun....cnfius2..

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *