Monday, February 28, 2011

SUnGai LuI

Tetibe lak terminat lagu nih
sg lui...
biler tgk tajuk cam biase je kan
Bile dengar sedap gak kan & tgk lirik die
...fuhhh....begegar jantung gak la...hehehe
nak lirik dia...
 ::::::::
Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya
Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya
Buka mata biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya
Selama ini
::::::: 

p/s:: penangan cite tv3 ''begitukah cinta'' la nie
lagipun aku skrg asyik layan cite cinta2 jer...''trologi cinta''.,mcm2 lg lah.ish2

3 comments:

LittleGurl said...

dear,LG suke gile lagu ne taw. my bestie minat lagu ne. ngan LG skali suke... weeee~!

Qaseh chenta said...

hehe...semenjak dgr kt drama tv3 tue la...cam suke lak...hehe
lagu aizat nie sedap2 kan...

alawiah raji said...

sy pun minat lagu ni

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *