Sunday, February 13, 2011

Hari Panas..

Nah ambik skali aku n3 dua aku balun....hak hak
mahu merepek ape petang2 nie ek,ha...''karnival wow'' kat putrajaya nie sabtu & ahad(12hb-13hb)
cam xbest jer aku tgk,wow kah???hahaha...aku tgk dri jauh jer...malas nk pi ,panas weh!!!...
aku dok umah pun panas tmbh la dok kt sana
mau otak menggelegak(tul ke aku eja nih)  kt sana
tadi c.niza post fb die kata "panas leh melegamkan kulit sape yg putih tue"..hahaha..aku tambah sikit
aku rase pg tgk org @ menghabiskan duit bole la...
klu cam aku nie yg poket nipis ...tgk dri jauh sudaa......
smlm tgk bunga api dri umah aku jer,mlm nie penutup ade lg kot..
tunggu jelah mlm kang
Ha lagi satu ....aku tak sabar nk tggu esok tau...
bkn nak jumpe yg tersyg @ ape pun....cuma aku xsabar nk tau keputusan SPA temuduga aku aritue
mintak2 la dapat.....dah lama aku  nunggu keje tetap ,
mintak2 ade la rezeki aku,klu xde cuba lagi nnt
redha je ketentuannya..

"Ya ALLAH bukalah bagiku pintu-pintu rezeki ,pintu-pintu rahmat,pintu-pintu keselamatan,
pintu-pintu afiat,
pintu -pintu kesejahteraan ya karim dengan rahmat engkau ya ALLAH wahai yg paling mengasihani daripada segala yang mengasihani..amin."

2 comments:

alawiah raji said...

insyallah...kalu dah tertulis itu rezeki ko...pasti tetap jd milik ko..apa2 pun doa k

Qaseh chenta said...

tue la,insyaallah....

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *