Friday, February 18, 2011

STreSS!!!!

Ape Itu Stress?
istilah yg merangkumi tekanan,beban,konflik,keletihan,ketegangan,panik,perasaan gemuruh,kemurungan 
dan hilang daya,ia terhasil apabila seseorang 
merasa keperluan melebihi dri sumber keupayaan yg ada pada dirinya...
Arghhhhh!!!!
tu terjadi pada diri aku skrg nie 
aku stress dgn diri sendri xmampu lakukan
keje bertimbun,aku xmampu nak buat
fail pindaan byk
output sikit
pastu tambah beban 5S tue lagi
asyik- asyik audit
(korang ingat kiteorng xde keje ke asyik nk kemas opis jer)
buat mcm2
tadi meeting ngan bos die tegur nk perfect jer...try r dok tempat kami bole buat ke x
asyik bg arahan jer
ade ke patut aku keje dah 18hb feb 2011 dah
tpi output fail aku baru 50 fail(fail akaun ssh+fail xde dri cagamas)
confrm org ngata/kutuk aku la nnt+bos marah..
mampus aku...
tpi aku bkn saja2 xnk buat
pinda tutup aritue,fail hold la dri cagamas
tak antar lg..
adoiii....tension,stress...
camne aku nak kejar nih
xdapek la cik Q,sorry manyak2,yg tanggung keje kira la cane pun
sy xmampu dah...nk cover
mak tolong mak....
anak mak stress kt putrajaya nie,nak balik kampung la...
dok sana lg best...tpi sape nk bg aku makan plak kang...
mak aku dah xkeja...
so paksa rela la jawabnyer...
berkerja demi sesuap nasi..
pastu
kan
cian aku tgk member aku lagi la,nama dia amy ,
dah jadi ketua zon,mcm2 5S nak ..terkejar sana sini
fail pun xleh buat,ngan helpdesk lagi
sampai sakit pale la arinie
(balik makan ubat yer)
xpe2 amy,kita sabar jelah....
bak kata pepatah
kita org kecik,diorang org besar...(pepatah ke nie)cam tak jer,hak hak
arah jer
so kita ikut jer....
^
^
^.
gambar sekadar hiasan...

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *