Saturday, February 26, 2011

KeSiHatAn kUrang Memuaskan

SALAM semua
korang sihat tak??harap2 sihat la yer...
aku jer kurang sihat,ari jumaat smlm aku terpaksa ponteng,ceh dah macam g sekolah lak kan
ponteng2 plak
yela,keje cam aku nieaku mana la dpt MC2 nih...
sakit demam cuti tanpa gaji la maknanye...
tak adil kan...
takpela,dah rezeki aku bulan nie 14hari jer kejenyer..
bersabar je atas dugaan yg tuhan beri...
aku arinie masih rase xsedap badan,makan pun tak lalu
so tadi aku buat la bubur nasi
nak buat sikit jer,mak ai bile dah masak seperiuk 
sape nk makan tuh,
aku ngan anak2 buah aku la ape lg
bubur nasi,pastu grg ikan bilis & tumbuk
perghhh!!!!
sedap wooo mkn....
lebih kurang camnie la bubur aku td,nie pak cik google punye

pic xsempat ambik,kiteorng melantak tadi
arinie aku xkuar mn la jawapnyer kesihatan kurang mengizinkan
kepala masih ngap ngap...sakit...
dok umah diam2 la 
rehatkan badan....
note:doakan aku sihat yer kwn2...,leh masuk opis senin nih...

5 comments:

Aqiem_Aziz said...

mmg musim la,.skrg nie

Qaseh chenta said...

ntah la kan,mungkin kot..yela,cuaca jap hujan kejap panas..tue yg kesihatan pun cam cuaca gak la..hehhe

firohar said...

semoga sentiasa sihat plak pas ni ye..bubur tu nmpk sedap pla..hehe

sicKo^ said...

uik.. napa lak takleh dapat mc? siannyer..

Qaseh chenta said...

firo:dah sihat dah..hehe..
mestila sedap,buat sendri kan...hehe
sicko:yela,keje kontrak gaji ikut hari ,dtg keje ade gaji,xdtg xdela...ape nk buat kan...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *