Wednesday, July 27, 2011

Sayu +Sedih +Simpati...

Entry ini berunsur sedih-sedih sayu...
cite pasal aku pg hospital tak abis lagi...haha...
pas aku dapat panggil no aku kan tuk daftar,aku pun kena daftar kt kaunter E plak
dengan pantasnye aku pg situ,letak kad terus duduk
pastu datang la sepasang suami isteri lagi...
ha kau...tengok....aku dengan sayu syahdu...sedih jer tengok...
betapa setianya pakcik tue pada isteri dia
walaupun dia berjalan pakai tongkat,still bawak isteri ke hospital tuk checkup..
pakcik tue plak jalan mengeletar jer sambil tolak kerusi roda bini dia

''teringat aku bile masa tua,mungkinkah anak2 aku akan bawak ke hospital
tue pun kalau ada anak,kalau aku kawen...hehe..''
insyaallah...
ya allah....sedih aku tengok tau....
terdetik dihati aku..
mana la anak2 dia,tak nampak ruper pun...takkan la takleh bawak mak ayah dia
yang dah uzur tue,
aku pun berpikir positif la,
ermmm,mungkin anak dia cari parking kete kot tak datang2 lagi...
pastu nasib baik nurse kat situ 
terus soh masuk jumpe doktor jer,takyah tunggu lame cam haku..
keistemewaan la tue,nurse tue pun tengok kesian kot...

moga pakcik & makcik tue sihat...
aku juga....

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *