Wednesday, July 27, 2011

SaLaM PeRpiSahan....

Salam semua...
entry nie khas untuk Che Gayah @ nama manja ''Mak Gayah''
start 26 Julai 2011
die dah start pencen & berakhirlah gelak tawa bersama die..
di unit pp,fdc & zon dahlia
semalam last keje kt BPP


Mak Gayah yg maintane jer..ngan Cik Kema..
mesti nanti aku rindu dengan mak gayah,tadi pun time balik dari solat zohor
slalu aku lalu kat meja die n disapa...
tapi arinie takde sape nak menyapa aku..sob sob
takde sape nak tegur aku dah kalau aku solat lambat..kikikiki...
dulu aku duduk sebelah mak gayah jer..
sebab tue rapat sikit..menumpang kasih la katekan,yela mak sendiri kan jauh...
lagi satu mak gayah nie cakap utara gak..tue yg best...
so aku ade geng la nak cakap kedah..hehe
tue masa aku dok unit FDC dulu la...
sekarang semuanya berubah....
Amy ,Mak Gayah & Cik Kema..
semalam Mak Gayah start pencen dan semalam jugak
mak gayah selamat menjadi nenek..
dalam dok sibuk2 tawaf tuk bersalam salaman warga2 Bpp
terima berita yang anak sulong mak gayah dah bersalin
Mak Gayah dah tukar status kepada Nenek...
dapat cucu lelaki 
26/07/2011
dalam kul 4 ptg camtue la

TAHNIAH MAK GAYAH...
MOGA DIBERI KESIHATAN YG BAIK,BERGEMBIRA SELALU
DIBERKATI ALLAH s.w.t

selamat menjaga cucu yer...hehe

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *