Sunday, July 17, 2011

JaLan TaR KeY eLL

Ape ade dengan Jalan Tar (Tunku Abdul Rahman) Kuala Lumpur
macam-macam ade kan,nak ape semua ade dijual
mak bapak jer takde jual..hihihi
semalam aku ade pg sana,tujuan utama untuk membeli baju raye kt mak aku
disebabkan abg ipar aku ade hal pada pagi tue
so kiteorng bertolak pas asar la...
boleh pg pasa malam jln tar jugak...sabtu kan...
kt sana aku suke ngan barang2,shopping2.....
yg aku tak suke sbb orgnye ramai sgt...
pening pale dibuatnye....campur ngan panas polak...
perghhhh!!! cam nk pengsan rase...
 berehat setelah penat berjalan..
 main-main lompat2...
motif aku snap..????
sbbnye aku ngat org dlm pic tue adalah org yg aku kenal
rupe2nye salah
nasib baik aku tak tegur.....haha
bersambung pada tajuk...
pusing punye pusing,aku tak beli pun baju raye...
beli kat mak jer...
duit abis beli tudung ngan baju jejalan jer...hahaha
tue pun dah naik blurr dh,bnyak sgt..taktau nak pilih...


p/s:: sedih r...mak aku dah nk balik kampung dah pagi esok...sob sob :-(

8 comments:

Mama Zharfan said...

me pun nak gi jalan TAR ni sblm puasa sbb nak beli shawl byk2 heheh

Adylia Qarissa said...

banyak pilihan kat sana :)

hadinesta said...

jln TAR, lokasi ideal beli belah :D peace

DeQWa said...

MZ:kena g sblm posa..klu x penat..
Adylia:tau xpe
Hadinesta:hmm....tepat sekali..

Anonymous said...

xpe...mak aku dtg nanti...hahahaha...jgn sedey2x naa...

Amirah Suhana said...

best2 !

mien eaststar said...

saya pom p sini gak last week, best woo, cume panas sikit la...hehehe

jom baca ni jap, mane la tau kot2 berminat ... sekadar berkongsi

MiZ Rayy said...

bila la nk p ntah.. xsempat lg.. hehe.. kebaya murah2 x eik? nk bli bju raya.. haha...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *