Saturday, July 23, 2011

KeNangaN BeRsaMa ZoN Dahlia & FDc(Cagamas)

Tadi dak Fira call,katenye nak pinjam camera...
bole jer...tak kisah pun..
aku pun godek2 la camera tue,tetibe nampak la pic lame....
pic sebelum aku bertukar unit & zon 5s

 antara budak2 fdc...
dah jadi kenangan la pic nie
semua membawa haluan masing2...
semenjak kontrak cagamas dah abis
miss u korang
 nie la jejaka2 dalam zon dahlia
lelaki makin pupus..kekeke
 ketua zon & pemudah cara 1...
jom kita posing sblm makan.,,,kekeke

kak ros & kak su yg masih dalam cuti tanpa gaji
menjaga anak dia sakit..
moga anak kaksu cepat sembuh,dah lama xjumpa ..
rindu la polak...hihihi...
tak banyak gambar yg aku ade dalam camera & laptop..
semua aku humban dalam pc kt opis...
so ade ramai lagi dak2 fdc cagamas...
cuma xde gambar kt aku jer.....
SELAMAT MAJU JAYA ex-Cagamas
&
Ahli2 Zon Dahlia yg tinggal...
KENANGAN TERINDAH DENGAN KORANG...

P/s: yg pic takde dalam nie jgn berkecil hati yoo...nnt klu ade gambar korang aku tempek yer..

3 comments:

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

gbr saya tak depun.. selamat berkenalan ye..kiki

DeQWa said...

hehe...dari cagamas jugak ker?hehe
yup...smlat berkenalan...TQ sudi singgah..

diari hati said...

aiks, gmbr aku xde pong..haha..tQ bg pinjam camera

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *