Tuesday, July 12, 2011

KuiH ''SeRaBaI''

KUIH SERABAI
sekadar berkongsi,korang tau tak kuih serabai
nie org kedah panggil kuih serabai
kalau org KL taktau plak panggil nama apa..
dia lebih kurang cam apam la...
cam roti boom pun ade gak...bentuk dia,hehe
pakai tepung beras
pastu cicah ngan kuah durian,perghhh!!! terangkat..

disebabkan durian yg disimpan byk lagi so mak aku buat kuih nie la
tue pun sbb mak ade sini lagi leh la mkn mcm2
kalau harapkan aku ngan kak aku,memang tak jadi la kuih nie
tak bape pandai buat,cume pandai makan jer...

malam nie tak masak nasi,so buat kuih nie melantak sampai kenyang...
hahahaha...

p/s:: tlg doakan aku moga dipermudahkan segala urusan esok...
aku cuti keje ....nak pg gombak....jgn sampai mkn buah langsat sudaa...

2 comments:

alawiah raji said...

npak mcm sedap je wei...nak sikit

Adylia Qarissa said...

gebu jerrr...confirm sodap!!

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *