Friday, July 15, 2011

ReSToRen Wong SOLO BaNGi

JOM KITA LAYAN PIC yg sempat aku snap..
entry simple.....

antara menu disana
jus-jus kat sini memang sedap
nama jus kat sini pelik & menarik..keh keh

nie air kak sally & aku
Jus Poligami nama dia & air yg aku minum ''Jus Gembira''
air poligami nie jus campur antara mangga+nenas+tembikai
jus gembira campuran air bandung+soda
terbaik dari ladang....
mak aku minum ''Jus Jagung Sakinah'' sedap jugak sbb jagung dia fresh
lain2 air yg kami order
Jus Timun & satu lagi aku tak ingat plak nama dia
ade buah2 kt dalam tue..hehe

menu kami semalam...udang grg tepung
ayam penyet + sup ekor
chicken wing steak nama menu nie,sedap jugak
lain dari yg lain...cara diorng sediakan
siakap bakar aku lupe nak snap pulak...
bakar dgn cara simple,tapi sedap...
rase dah makan ikan bakar kt melaka pun yer gak...
hihihihihihi

tengok la nie,dah macam cendawan goreng @ makan kaki ayam la plak..

mak aku yg bz membaca menu lain
ade yg set
ade yg leh order satu2...
jus kat sini memang terbaik dri ladang la......

5 comments:

Cik Nurul... said...

sedapnyerrrrrrr.....kat mane ni wawa....

bintanghati said...

cedapnyew.

diari hati said...

wah, mcm best je waa..jom kte pi..

Cik Nurul... said...

jom...teliur la pulak tgknyer....wahai zon lavender..jom la pakat g...

cik kema said...

sedap nye salwa...kat area mane nih..??? aku nk g brbuka puasa kat sini la...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *