Monday, July 11, 2011

FLoRiA PuTRaJaYa 2011 ParT 2

Assalammualaikum ...
Entry nie aku buat 
Sekadar kenang kenangan tuk simpanan peribadi
da tua nnt,leh tgk2 balik...
kan aku cakap nak sambung n3 nie kan..kikiki....
 rupenye aku jer perasan bergambar sorang2,cian aku..keh keh
diorang tak peduli pun,aku jer posing sesorang...
 kusyuk mak aku tgk bot2 berhias tue

 suke la tue dapat bergambar ngan bot..hehe
Mawar merah semerah merahnye...kekekeke
punye banyak bunge ros...satu jer aku snap..ish2
best2...

ha,nie la abg api yg aku ckp tue,adoiii.....pic takleh blah.....
kak aku dah muncung tak sabr nak tiup api tue kot...keh keh
kalau dia tau aku masukkan pic nie mampus aku kena marah...
sorry yer pn sally...
yang si abg ''api'' tue tertido plak...
yela,ramai giler nak bergambar ngan die,jadi artis kejap...
letih sampai terlelap...
hahahha

video

video yang sempat aku rakam ...

3 comments:

alawiah raji said...

pi mlm best tak cik salwa...sy ingat nak gi mlm ni

diari hati said...

wah, mcm m'narik je..nie yg smgt nk gi nie..

DeQWa said...

cik ala & fira :: pegi jer malam...best sgt...cume bunga jela xbape nampak sgt...keh keh keh

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *