Friday, July 1, 2011

NaDi PuTRa PuTRaJaYa

Sape penah naik bas kt Putrajaya 
angkat tangan tinggi2 yer....
naik bas pusing Putrajaya dengan tambang hanya 
RM0.50
pic kabur,tak kire nak tepek jugak...hahha

murah kan,tak kire la korang nak pg mana pun,tpi dalam area putrajaya jela
tambang cukup murah..berbaloi2....hehe
mana nak cari tmbang rm0.50 zaman skrg nie,aku rase kt putrajya jer kot yg ade
tempat len taktau la polak
sejak kebelakangan nie aku slalu jer naik kete panjang nie
best la jugak menikmati pemandangan di pagi & petang hari..
pergi dan balik keje...haha
dikala kakak aku cuti @ ade hal
aku akan menggunakan perkhidmatan nadi putra nie
 bas nadi putra yg sungguh pink....wehuuuu....

pagi semalam aku naik punye ramai,slalu aku naik ade 2,3 kerat jer..
tah la pagi tue,ramai giler...penuh bas
ramai yg nak berjimat kot skrg nie...
naik bas jer semua...
sampai ade yg berdiri la....
jom kite ramai2 berjimat naik bas pulak...
terutama
sape yg dok putrajya tue jom la kita saving,ramai2 naik bas...
raye dah nak dekat nie....keh keh keh...
menabung 

p/s: besar kemungkinan aku kena naik bas lg kot minggu depan,
sbb kak aku nak balik kg lg..
n3 auto publish smlm nie,
skrg nie mungkin aku ngah busy wat 5s@ keje kt opis kot...
bye!!

3 comments:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

boy tak penah nail...hohoho...kang naik ntah mane2 die bawa pergi...

DeQWa said...

huhuhu..try la..ala,kn tau la bas tue nk kemn...,klu sesat pun dlm putrajya jer...hehe

tiefazatie said...

wah...lama xnaek bus..hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *