Friday, January 7, 2011

JINKAMEN GIVEAWAY

Assalammualaikum
Jom ramai2 join Giveaway JINKAMEN.
       
apakah gadjet kesayangan ANDA??? Kenapa??



yeay gadjet kesayangan aku adalah My hp k618i ,dgn hp tue la byk memberi kemudahan aku tuk bergambar2,calling2,dgr mp3 bile naik bas balik kampung...hp tue jugak hp yg pertama aku beli setelah bekeje kt key elll....haha...sgt bermakna okeh!!!....
dan 1 lg yg aku dok ngadap hari2 laptop kasayangan aku pemberian oleh insan tersayang........

                5 org yg aku nak tag....(kasi lebih sikit)
  1.  CIK AMY 
  2. Pn piniz 
  3. Kak hasma
  4. Nabil raja lawak..opppss
  5. kak Ana



2 comments:

jinkamen said...

Salam
terima kasih join My1stGA Jinkamen. moga oleh menjalinkan persahabatan siber dalam bertukar fikiran dan pendapat, :)

Gadget henset dan laptop sekrang ni dah jadi satu keperluan, kan. agaknya kalau kita takde salah satu tuh dalam masa sebulan, agak agak apa yang terjadi yek?? terutama kalau takde henset? hehehe

thanx support me

Qaseh chenta said...

wkslm...sama2
tue la 2 benda terpenting di abad nie..bkn xde dlm sebulan,xde sehari pun dah dok xsenang dah....gelabah xtentu arah dah....klu sebulan xtau la ape jadik...hehehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *