Sunday, January 9, 2011

Angkara 3 R dan 5S

N3 kali nie nak cite pasal 3R dan 5s,...kt opis ade wat petandingan jari jemari anjuran kelab BPP tghri jumaat tadi,(sbnrnye da lm draf,bru arinie nk publish),he3.semua org leh masuk,tpi ade jer yg pg tgk cuci mate jer....buat tghri jumaat plak,so hanya kaum hawa jer yg join...aktiviti yg dijalankan mcm mainan lama2 dulu contohnye dam haji,congkak,teng teng,anyam ketupat,mcm2 lg la...(aku tgk jer xreti buat)hehehehe
pastu 3R lg....rekaan dri benda2 yg terbuang cam kitar semula tue....sebenarnye dah lama petandingan rekaan nie dibuat,tpi xde pemenang lg....susah tul nk cari pemenang ek,mungkin semua yg masuk buat cantik2 belaka.....nnn
5s (sisih sapu susun seragam sentiasa amal)yg buat semua org opis ni tension
dan busy sepanjang hari....kena kerah tenaga tpi baik gak 5s nie,leh mendisiplinkan kita semua.....hehe
dannnnnnn TAHNIAH pada bpp dah dapat anugerah pun....
hoyye hoyye(pinjm ayat amy)hehe......
nie ade pic sikit hasil rekaan2 dri
warga BPP dri brg kitar semula


 JAM DaRI ZON AKU....kreatif kan..hehe
penat aku pusing2 tau

 RUMAH DRI KOTAK TERBUANG
 RAK KASUT
KOTAK TISU
MACAM2 BRG
KIPAS
DAN
PEMENANG JARI JEMARI KITA ADALAH..
 JALINAN KASIH.....bkn jejak kasih...(^,*)






4 comments:

alawiah raji said...

pic aku menang ular tak ambik pun...sedih2

miss_amie said...

HOYYE HOYYE (trademark aku tue....) akhir'e aku dapat hamper gak...memula malu2 tapi mau...terserlah gak bakat menganyam ketupat jalinan kasih...tu dia~~~

Qaseh chenta said...

cik ala:ala ko xnak dtg kt tempat aku..klu x aku bik pic ko dah...
pic amy aku curi time die dok begambar ngan camera die..heheh
amy:jalinan kasih bob mesra.....opsss

alawiah raji said...

hahahaah...bob amy dah cop..abis aku nak cop sapa lak ni?

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *