Tuesday, January 25, 2011

FASHA SANDHA ,JEJAI PUTUS CINTA

APAKAH HANYA KHABAR ANGIN???
BIKIN HOT???
KITA TERJAH!!!! yehaaa
cewahhh dah mcm nas ahmad dlm melodi plak
kini hanya tinggal kenangan 

Setelah byk cite tentang fasha sandha kuar kt paper,blog,tenet n mcam2 lg
jejai membuat keputusan yg betul
yess aku setuju!!!!
diorng berpisah
yela,org ckp klu kite ambik hak org,benda tue akan terjadi kt kite balik
so die yg ambik hak nora danish
skrg terimalah perpisahan ini
jejai pun dah xnak ,seksi siot,dah cam p****c*r je kan

perpisahan antara jejai & fasha sanda dikatakan xde kena mengena dengan 
nora danish
harapnye dengan perpisahan/kekecewaan ini fasha sandha bermuhasabah diri la
insaflah demi kebaikan diri sendiri
klu korang nak tau lebih lanjut leh la 
gambar sekadar hiasan dri pak google
DAN
yang terbaru
pic2 percutian jejai dan nora danish di JEPUN
nk tau meh

7 comments:

ezlin said...

jejai pn satu hal..
cepat nar buat keputusan..
mcm lalang..
suke2 hati jer..

Qaseh chenta said...

tue r....diorng nie kawen,cerai,cinta senang2 jer kan...
mana letaknya hati jujur ikhlas diorng......
laki klu duit byk,senang2 jer nampk sini,sinun cantik,mantap sikit,mule la nk beralih arah....dunia dunia..

alawiah raji said...

peh...bila salwa mula berbicara pasal hukum dunia...hahahah...aku tak kisah pun depa nak putus ke apa ke..tak ada kaitan dgn aku ygcomel ni

Qaseh chenta said...

takde,mule2 aku pemerhati jer...tpi bile fasha sanda smkin tunjuk taring die,macam la die bagus sgt.....
muke nampak manis,baik...tpi.....malas r nk ckp....

alawiah raji said...

manusia ada mcm2 salwa...so...wat bodoh je mcm aku kih3

lovely.me said...

betul2...eh..tp kan salwa...kite x tau lagi mcm na fasha tu sebnar nya....kite just baca pa yg media tulis...

Qaseh chenta said...

yela,bak kate org cara pembawakan diri melambangkan peribadi.....

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *