Tuesday, January 11, 2011

DIET BETUL KE nih????

MENU tuk diet seharian di opis......biar betik aku nak diet nih....
gemuk ke aku???
nk kasi kurus lg ke aku nih?? 
kang tggl tulang je kot baru padan muke...hehehe
saje jer nak diet di opis,kat rumah aku bantai cukup2....yela,kat umah masak sendiri,wlpun lauk simple,tpi puas mkn,sedap lak tue,bg aku la...lg satu msk sendri nie leh saving...
so leh berjimat sikit la....lg pun kt opis nih aku xde slera nk makan kt tiga cafe bawah tue...lauk yg sama jer,bosan+muak tau.....
SO
Aku nak diet tuk kekalkan berat aku nie jela kan...xyah kurus2 sgt...
nnt org tue ckp xcantik lak kurus sgt...so maintain jelah kan....
en3 yg ringkas sikit jer...biase jer,malas nk perah otak mikir dah....huhuhu...
bye3...
p/s: time aku dok nulis nie leh lak bos aku dtg kt blakang...adoii....
sory cik niza....ampun yea....nk rehat dah nie,hik hik...

3 comments:

alawiah raji said...

diet la sgt tu...kan tgh hari mau bantai mbukit nasi kih3

Qaseh chenta said...

mana ade,aku still xmkn lg nie tau...tpi tadi ade gak rase nasik sesorng,xleh tahan bau nasi beriani...hehehe...

Akma Ismail said...

time xnk mkn...bkn main...time mkn xnmpk jiran2....hu2...
makan la cik wawa...selagi bleh mkn....ha2

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *