Tuesday, January 11, 2011

BUNGA ROS DARI secret ADMIRE

SALAM all...salam 1 m'sia...
Lupe lak nk cite tadi so terpksa buat n3 1 lagi,xpe leh bykkan entry aku...lalala
BUNGA ROS dari secret admire???,mcm gedix tak tajuk n3 aku kali nie...hehehe
Tepat kul 7.52 am aku sampai opis je tadi...tgk kt keyboard pc ade bunga ros...fuhh terdetik kt hati aku sape pulak yg bg aku bunga pepagi buta nih,ade ke org bg aku bunga???,serius aku ckp,aku xpenah dpt bunga2 nih...my bf aku pun xpenah bagi bunga2 tau,die bg kasih syg jer...hikhik....(mampus aku nnt)....so aku pun dgn bangganye tanya semua org...weh,sape yg bg letak bunga nie kat aku...??,sape yg bg weh???...jeng jeng jeng.....
korang tengok bunga nie...
CANTIK TAK???
WALAUPUN KECIK TAPI AKU SUKA
BUNGA MATAHARI KECIK(BUNGA KEKWA)
BUNGA LAGI...
SO sweet kan...so skrg aku dah dapat tau dah sape yg bgi...tapi biarlah rahsia...
mekasih la pada my dear.. atas pemberian tue...
saje je bikin korang panas...hik hik..
lukenabeb.....

5 comments:

alawiah raji said...

hantu mak limah tu wei

jinkamen said...

mesti hati berbunga-bunga

Qaseh chenta said...

ala:hantu org tau...wekkkk
jinkamen:sudah semestinya....lalala

lovely.me said...

ha...kite tau sape..hehehe....biar lah rahsia...hehe

misz sheyla said...

mau satu...

visit :)

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *