Tuesday, April 19, 2011

SalaH aTau TidaK

Sorry la ek
entry nie beremosi sikit...ngeh ngeh ngeh
bukan ape??,salah ke kalau kita tetap dengan pendirian kita
kalau kita taknak join sesuatu event
@ pegi memana ke....
BOLEH TAK HORMAT ORG sikit..
LEH TAKKKKK.....
jangan terlalu memaksa buat sesuatu yg dia tak suka
salah @ tidak kalau jarang kuar
ade aku kacau korang ke??
ade aku buat korang rugi @ sakit hati ke??
ade aku habiskan duit korang??
kalau aku xde/tak pegi event tue tetap berjalan kan
so what???
hidup nie macam laut gak ade pasang surutnya...
setiap org ade prob dia
ade sbb dia kenapa dia buat/jadi macam tue
bukan saja2...
so hormat la sikit
bukan semua kita boleh ceritakan kat org kan
ade part2 berdiam itu lebih baik...
hrmmmmm
lega sikit....lepaskan kat sini
I'M sorry....yer..
zassss..........

melepaskan nafsu geram,keh keh keh
ok noktah!!!!!
0-0

8 comments:

Unknown said...

ni kes kena paksa ke?

DeQWa said...

yola,klu org ckp xnk pg tue,jgn la paksa..mesti ade sbb kan....sob sob...

Unknown said...

marah nampak....x suka cakap je terus terang...hehe

alawiah raji said...

just say it what u want....jgn jd pak turut k

Unknown said...

Salam...biasalah tu manusia... bukan semua faham masalah kita...hehehe...

Caliph of Allah said...

terus terang dengan dia sebab kamu taknak pergi.. =))

tapi mesti ada reason jugak kan kenapa kamu tak mahu berterus terang? =))

lovely.me said...

la..awat nya...kite ade memaksa ke?..hehe..hmm...kalau kes mcm ni..wawa ckp je terus terang..kalau x ckp..org tu x tau...sabar ye...

DeQWa said...

hehehe...dah setel dah...
aku memang seorng penyabar....keh keh

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *