Thursday, April 21, 2011

MenDuNg KeLaBu

Harinie mood buat keje slow sikit(bukan hari2 slow ke)hahahaa

                 1: Sbb aku jage helpdesk(jga tepon/jwb tepon)
                   2: Ade berita yg kureng sedap didengar(tkr unit)
              3: Aku kena jage kaunter plak bulan 5(adoii)
       4: Fail akaun yg tggl semua fail susah2
5: FDC(unit aku) bakal dibubarkan
                             6: So semuanya akan berpecah/dirombak ke unit baru
                7: Berpisah la semua dgn kengkawan,sob sob

So mood petang nie mendung2 arak awan kelabu
ape aku merepek nih...ngeh ngeh
semua malas nak buat keje,sbb dah dapat tau,
hura2 nak kena tukar ke unit baru
ade yg suke,ade yg xbape suka...
cam aku la,xbape suke sgt ...tpi ape nak buat kan
kita yang menurut perintah
so ikut jelah...sementara cari keje baru...
duduk la sini,buat keje ape pun....janji gaji masyukkkk
untuk sesuap nasi.....cewahh..sedih la plak..

Mencari keredhaan untuk mendapat keberkatan
SYAHDUNYER.....

NOTE:: takpe esok ade event tuk zon dahlia...
      so kite enjoy,gembira la semua...
                      sebelum berpindah ke unit baru,keje baru...bulan 5 nie.

1 comment:

lovely.me said...

yup2....chill la syg..kita enjoy...k?..hehe...tak yah tension2...nanti cepat tua..hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *