Thursday, April 21, 2011

MaSiH aKu SeNdiRi

Salam semua...
MASIH AKU SENDIRI
hahaha...
bukan sendiri xde family,bukan tue yg aku maksudkan
aku masih berfamily,masih ade org yg sayang kat aku
alhamdulillah....
cumanya....aku bosan mendengar
soklan cepumas jer
dari sedara mara,jiran2,org kg,kwn2 opis,n semua yg kenal aku la..
soklannya
''BILA KO NAK KAWEN????
ARGHHHHHH!!!!!!!
tension tau....nape?? aku dah tua ke??,baru 24 kan,muda lagi la,
enjoy dulu...dating2,cintan2..cewahhh...
asyik dok tnya bile aku nak kawen,bile nak kawen..adoiii...
usah risauyer,sampai serunya,sampai waktunya,akan aku umumkan
1 DUNIA
hadirin hadirat sekalian
''AKU DAH NAK KAWEN''ngeh ngeh ngeh...
nak tawin,nak tawin
nada gedix disitu...lalalala..

hahahaa...tue dia kad kawen...

pls::mungkin musim org kawen kot skrg nie,aku terkena tempiasnya skali....ish2
saba jelah....

3 comments:

khairul said...

sabar..ada jodoh x kemana tu

Qaseh chenta said...

tue la,ade jodoh tak kemana...
tapi jenuh gak nak menjawab soklan cepumas tuh...

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

HeHeHe...
jenuh gak nak menjawab erk...

ni raya x lama lagik...nnt berkumpol...lg2 ler jenuh nak menjawab kan wawa.....so biler lagik...hahaha..jawab2....:P~

saje jer.....

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *