Tuesday, April 5, 2011

Rindu datang Lagi..

Tue dia tajuk xleh tahan tuh
kali nie bukan rindu kekasih ati ke ape yer..
aku rindu ngan anak buah aku la..
namanyer
Fathullah Armada Iqram tpi aku & family panggil abg...
yela,dah dok serumah ngan dia kan
dok main,gaduh,soal jawab ngan die,mkn,tdo,semua la
tetibe die xde kan
sunyi jer kat umah...bukan die pg memana pun cuma
die ikut mak aku merangkap nenek die balik kg...di KEDAH  nuN
nak ikut tok dia balik sgt,terpaksa relakan...
dah nak dekat 5 hari kot...die stedy jer dok sana syokk
ceria,bergelak sakan...siap ckp nak sekolah kt kampung lg tuh
dia xtau yg org putrajya merindui die..
aku rindu nk gaduh,nak pot pet soal jawab,nak marahkan die...
sbbnyer dia nie jenis petah bercakap,ade jer benda die nk nyoal,bercakap..n nk bg kite marah
hangatkan suasana rumah nie....
adik die,fahmi pun senyap jer mati kutu xde sape die nk cari gaduh
jiran2 pun pelik,xde bising dri umah sebelah..hahaha
klu tak pas waktu keje jer...mesti ade agenda memekak dri umah sebelah
wat hal,nak macam2...tpi yg slalunye abg tue kena marah sbb hobinya la
menggaru....sbb die ezima...cian abg kan....
MAK SU RINDU ABG LA....MUahhhh....ahakss..


nampak cam besar kan,baru nak masuk 4tahun jer..
abg maksu rindu abg la...
meh balik putrajaya..

nie time aku saje bg die test tudung ibunyer cam pompuan lak
ibunyer tersengeh di cermin blakang tue...keh keh keh

atas kerinduan yg meruap2 ibunya sefamily & aku
mungkin hujung bulan nie kiteorng balik kg kot tpi maunyer die xnak balik ptrjya
jenuh gak la...nk memujuk...
insyaallah...

note:balik nnt kite pg kedai beli askrim & gula-gula byk2 erk abg...hihi

3 comments:

alawiah raji said...

tu la hang time ada ajak gaduh...time tak ada baru tau...:-p

jinkamen said...

salam..
hahaha..tak lama rindu tuh, esok esok balik ar...meh tengok akademik fantasia meh :P

Qaseh chenta said...

cik ala:part tue yg rindu weh...
jinkamen:ala,nk tggu hujung bln lambat lg....mengalahkan org bercinta jer rindunyer nih...huhuhu

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *