Monday, April 25, 2011

MaJLiS SaMbuTan Hari Lahir (JaN - ApriL)

salam
n3 nie aku nak tunjuk ape yg aku n kengkwn buat hari jumaat lepas
kan aku cakap nak upload pic2 kiteorng dlm n3 nie
so arinie baru dapat pic nyer...
jom kite layan pic yg disnap oleh kaksu
 Biru melambangkan perpaduan

masa untuk melantak ape yg ade
antara aktiviti yg dijalankan
potong kek
makan2
lawan tukar hadiah
yg 1 lg jer xsempat sbb masa tak cukup
kotak beracun
belon2 tue aku jer tlg pecahkan,sbb ramai yg takut hehehe
last skali aktivi bergambar la...hahaha
 org yg diraikan,hepy besday yer kengkawan
usia dah menambah satu angka
 aktiviti memenuhkan perut


 sengeh ke telinga aku,dapat hadiah kak tika,TQ kak tika
lor,apsal ngan cik nazdri tue,nak begambar gak kot....
tapi malu nak cakap
hahahahha

2 comments:

= d = said...

best nye..!!
:)

DeQWa said...

memang best pun,walupun masa suntuk...tpi tetap best/meriah...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *