Wednesday, April 13, 2011

PlaN Last Minit

ape yg plan last minit??
aku balik kampung ari ahad(10/4/11) malam
sila abaikan tarikh yer..

sebabnya....
anak buah aku dah berbunyi2 nak balik rumah ibu dah
tapi yg lagi bunyi mak ngan ayah die kot..lalalala
memang dok nunggu anak merengek nak balik ambik jer tue
diorng dah rindu sgt la tuh
zasss terus menyusur ke jalan
balik kg dri putrjaya - sg petani
perghhhh!!!
malam tue jugak kiteorng balik,tanpa aply cuti ke ape ke
abis jer tgk mentor tv3,terus blah dri putrajaya
merentas highway plus utara selatan
di malam yg dingin...
kiteorng selamat sampai kg 
kul 5 pagi ......

note::best gak balik tak dirancang nie kan....lalala

2 comments:

azzey said...

saya pon cam bese je lalu jln tu bl blk kampung..:P

klik HB

Qaseh chenta said...

yela,jalan highway utara selatan kan...mau xbiase...hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *