Thursday, April 7, 2011

Ooo BaLIk KaMpUnG Oooo

Hari nie aku riang ria nestle conflex
eh,silap plak...
riang ria bernyanyi lagu sudirman
Ooo balik kampung Oooo balik kampung...
dah macam nak balik raya jer kan...
macam xbalik setahun pun ade gak..haha
bestnyer....nak balik kg wlpun kt kg aku cuma ada mak aku ja
tapi aku tetap suka balik...
hahahhaa...
pagi tadi kak aku cakap nak balik kg minggu nie
balik ambik anak die,merangkap anak buah aku (fathul)
yg kami dok rindu2 tue N
yg balik ikut mak aku tuh
dah buat hal,melalak,nak balik umah ibu dah...
nak balik rumah ibu
nak balik rumah ibu
ngatkan sempat hujung bulan @ dapat gaji
terpaksa la...
balik pakai duit ape yg ade jer...
ooo.....ooooo....ooooo
balik kampung...
jom balik kampung weh,jenguk org tua kita kt kampung
kampung korang kat mana????
kampung aku di kota kuala muda,kedah...
jom jln2 pantai merdeka&pulau sayak 
pekena mee Udang...
 perghhh!!! terrangkat nok...

note:xtau lg balik mlm nie @ esok kot....

6 comments:

alawiah raji said...

angin perkataan nok dah mula mluas kih3...belikan aku mee udang ni wei...

Qaseh chenta said...

jom la pi umah aku ,aku bwk mkn...
klu nak aku beli,aku beli kt aku jela...nk bawak balik putrajaya mau basi la..kih kih kih

diari hati said...
This comment has been removed by the author.
diari hati said...
This comment has been removed by the author.
*Ms Serry*Fatieha said...

wah sedapnye mi tu...penuh dgn udang...

Qaseh chenta said...

jom la dtg kedah...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *