Thursday, March 24, 2011

RINDU RINDUAN...CEwahhh...

tajuk tak boleh blah kan...

nak tanye korang la 
APE KORANG BUAT EK,KALAU KORANG ''RINDU'' SESEORANG
tapi 
orang tue dah ''TAK WUJUD''
yela kan,nak sms/call dah takleh
giler r klu call/sms org yg dah tak wujud,kah kah kah
           1:nak diam pendam dlm hati je ke
  2:nak buat bodoh pandai ke
     3:dgr lagu yg ade tajuk rindu 
             4:berangan teringat kenangan2 ke
atau
tengok jer pic lama2 dia...

p/s: giler r...rindu org lama,dpt tau kt.........oppss
                 jgn dikenang org yg dah xde,doakan lebih baik......


3 comments:

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

dengar lagu tu jelah kot...hehe...sapelah seseorang tu yerk....;-)

org tu telah pergi ke?

Qaseh chenta said...

tue la,dgr lagu rindu2 suda...
org tue biarlah rahsia...kikikiki

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

hohoho..rahsia? xbes la rahsia2....

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *