Wednesday, March 9, 2011

GEMBIRA + sikit KECIWA

Entry gedix...hahaha
GEMBIRA sbb
1: Dapat jumpa org yg aku minat seorg pelakon
(tingin nk jumpa rosyam nor/kamal adli/adi putra) lak
2: Aku dapat buat fail keje(leh tahan byk gak la)
3:Mak aku tepon dah beli tiket bas dtg Putrajaya

KECIWA
1:Ade org delete aku dri friend list die smlm(xpe xkisah sgt)cuma tekejut la..MOTIF???
2:Ade org tuduh aku curi baca YM membe aku sendri(ape kes??),
kalau aku baca pun diatas persetujuan tuan punya ID tau
3:Rase sedih/berangin sikit la last2 waktu keje tadi..

note::entry nie xleh taip byk,tenet jeles ngan aku,slow sgt..asyik heng jer laptop...
esok aku sambung cite pasal aku jumpa ...org yg aku minat tue ek
nak upload pic mlm nie,kabel camera tggl kat opis lak....

4 comments:

alawiah raji said...

sapa yg delete hg dr frenz list ni?meh habaq kat aku nak pi sekeh kpl dia sekali dua

cik lola said...

kite bako je org cm 2 :)

Qaseh chenta said...

mcm2 org zaman skrg nih....wat xtau suda...

RT said...

relek (",) hilang sorang tak apa bukan luak pun, ramai lagi yg boleh jadi sahabat yg baik. jng pula sebaba dia emosi kita tak menentu

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *