Wednesday, March 2, 2011

APA ITU '' PRIVASI''


Apa itu ''PRIVASI''
pernyataan@hak2 kehidupan peribadi 
senang cite hak peribadi org jgn dok kalut la...
boleh tak kalau hormat sikit hak privasi org???
klu org xnk cite/bgtau jgn paksa....
jgn dok buat muka 10sen nak tau gak...
dok terhegeh2 gedix nak ambik tau....
lebih kurang cam mumy jarum la......
aku klu org camni aku nyampah 1000% la...
TOLONG LA HORMAT SIKIT....
HAK PRIVASI ORANG.....
Kita nie xkire la kwn rapat mana pun,klu kena tang privasi kena jaga la kan
wlupn sedara kita sendri...xkan semua kita nak cite
org tua2 slalu ckp
TAK KAN HAL DALAM KELAMBU pun nak cite kt org...
jgn mengaibkan diri sendri
kita hormat org,org pun hormat kita tau...
boleh bertolak ansur dgn kita...
senang ckp,kita baik ngan org,org akan baik ngan kita...
tetibe lak aku terpikir pasal privasi nie...
ade setgh tue kite xde ambik tau psl die pun,yg die sibuk la tnya itu,ini...
xnmpk muka kejap dah gelabah,adoii...xpaham aku....
aku sgt la berterima kasih ade gak org ambik berat psl aku 
tapi
jangan melampau sgt ,dah macam jage tepi kain org plak
ingt sama oi....lama2 org nyampah kat ko...

p/s:: tetibe aku jadi marah plak ngan someone yg nyibuk nih...
sabar jelah.....ade hikmah disebaliknye nih...

3 comments:

alawiah raji said...

aku pun sama...rimas+myampah la....kita tak kisah pun pasal dia kan...kan?

Qaseh chenta said...

tau xpa...kita xkaco hidup dia,jgn nk kalut psl kita..kan kan...

NaNaoSaKi said...

entri yg penuh dgn emosi :p sabar yer awk...

a'a..kdg2 xsemua bende kita boleh cerita kt org kan..

jom terjah "KENAPA CYBER CAFE SUDAH TIDAK RELEVAN DI MASA KINI. | | At Last.. I Have My Own Canon All-In-One Printer."

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *