Tuesday, March 22, 2011

LaPtOP makan karenkah??

laptop makan karenkah???
betul ke ek??
yg aku tau,benda yg panas jer yg byk pakai letrik
cam iron,mikrowave jer..
tapi yg peliknyer bil api umah aku bulan nie,melambung2 melampau sgt
dri bil2 api yg sblm2 nie
kak aku ckp,semenjak aku beli laptop baru
tue yg aku pelik,kak aku gurau @ memang betul sbb laptop tue
confius aku tau...
pelik tapi benar...
 aku pakai laptop hari keje mlm jer,ari cuti la kot siang malam
bukan 24jam yer...
cam tak puas ati pun ade gak...
kang aku serang TNB kang...
NOTE::tunggu bil bulan depan plak la tgk cane...
sabar jelah.....


8 comments:

alawiah raji said...

umah aku ok je...dah hampir 4bln aku tak kena bayar bill sebab bwh rm20.pakai 2laptop lagi....:-)

Qaseh chenta said...

tue yg aku pelik tue...,aku laptop dulu siap tdo ngan laptop lg,aku pejam leptop terbuka sampai pagi...bil ok jer...nie aku beli laptop baru....melambung2 bil plak rm70+ tau...pelik2

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

serang jer tnb tue...
laptop cap ape nih...hohohoho....

Qaseh chenta said...

laptop hp jer...tue la ngat cam nk serag jer...hehhe

tiefazatie said...

biar btol kak..dasat jg..try la cek blik kak

YanaMIB said...

erk ntah² ada something yg xbtol kut..mslh suis ke, plak ke..xpun komplen je kt tnb..dpt sy cuma nk tahu kenapa bil mencanak tinggi kalahkn traffic kt blog sy..weehuu~ ^_^

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

uiks...laptop hp? xkan kuat elektrik kot...huhuhu...ade bende lain kot yg baru kt umah wawa tu....

Alin Marlini said...

mungkin ada wayar letrik yg bocor kot..tu yg bil melambong...hihihi

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *