Wednesday, March 23, 2011

DR Siti Hasmah meninggal

APE???
hahaha...terkejut beruk kan,xde sakit ape,tetibe jer kan
mcm tue la aku pagi tadi...haha..
siap cakap kt mak & abg ipar lg....
diorng pun turut terkejut...
dok mencari/tertanye2 sbb ape die meninggal kan
so dtg opis lak bgtau membe,punyer la semangat nak sebarkan berita yg mengejutkan,membe pun xcaye...
sbb die xde dgr pape pun
die pun bukak paper online nk tau berita sebenar betul ke tak..??
takde pun.seacrh pak google plak...
baru la dapat jawapannye..
rupe2nyer KAKAK Tun Dr Hasmah yg meninggal
confident jer aku ckp org yg sht walafiat meninggal
mintak maaf byk2 yer Dr Siti Hasmah (mcm la die baca kn)
tak tersengaja
tapi bukan salah aku pun(xnk ngaku gak tuh)keh keh
salah tv3 la pagi tadi,aku tgk Malaysia Hari Ini kt umah
sambil nunggu kak aku siap
so terbaca ayat line kt bawah tv tue''Dr Siti Hasmah meninggal"
yg ayat kt depan tue aku xbaca,mybe dah terlps kot..cepat sgt kan
SO sory skali lagi..sob sob sob
TAKZIAH kpd keluarga Dr Siti Hasmah
n
AL-FATIHAH  pada KAKAK beliau

p/s:Semoga Tun Dr Mahathir Mohamad & Tun Dr Siti Hasmah sihat walafiat
panjang umur....
 manis jer IDOLA aku nie

kasi klasik sikit...masa mude..hihihi...

note:n3 nie xde niat ape pun,saje letak tajuk tue kasi gempaq..
sory la yer klu ade yg terasa tertipu....

2 comments:

mekchu said...

issshh.. buat suspen je taw.. al-fatihah..

DeQWa said...

hehehe...tue la terkejut tau mule2 baca tue,kikiki...
al-fatihah ...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *