Friday, March 4, 2011

AiR paIp TaKdE

Rumahku syurgaku harinie 1st xde air,
semenjak aku dok putrajaya/umah tggi nih
tepat kul 5 tadi balik umah,tgk2 ade memo kt bawah kate air paip xde
adoiii....sungguh kecewa.....
cane aku nk mandi mlm nie nih...naik je umah,
ngtkan sempat la tahan air sebaldi 2,
balik2 hancus/musnah xde air langsung,
pastu anak buah aku lak time2 nie la nak lepaskan hajat,
nasib baik la ade sisa2 air sikit2
sampai bile la air xde nih,sungguh susah tau
nk mandi,nk basuh pinggan buat keje rumah
dah la esok cuti.....
kata beliau

"PIHAK MAINTENANCE MEMOHON MAAF KERANA MASALAH AIR KOTOR & KETIADAAN AIR DI BLOK A BERMULA 04/03/11 JUMAAT..INI BUKAN PIHAK MAINTENACE TUTUP AIR TETAPI BERLAKU KEBOCORAN DI WATER PUMP DARI WAKTU SUBUH "

tapi apsal ptg baru tampal memo...
adoii la....seksa jiwa dan raga...
rumah sape la yg bertuah aku nak terjah malam nie


baru sedar betapa pentingnyer air dalam kehidupan kita seharian
xde air kejap pun dah gelabah...

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *