Monday, September 12, 2011

SaBTu & AhaD aKu

Salam...
ape aktiviti korang minggu nie??
mungkin ramai yg buat open house raye kan...
sana sini buat open house,tidak terkecuali aku....
banyak jugak dapat jemputan open house raye...
jemputan majlis kahwin pun ade..
tpi disebabkan ari jumaat petang aku tak bape sihat..
so ari sabtu aku dok rumah jer....
tak dapat nak hadiri jemputan,sorry kak rus tak dapat pg kenduri rumah kak rus..
ari Ahad baru la berani keluar sikit,rase badan cam sihat sikit kan
mulenye nak pg seremban open house,dh lambat plak kwn kak aku kak niza dh pg,
nak pg sendiri takt makan buah langsat lak nanti,maklum la abg ipar aku outstation...
so pegi dekat2 jelah...
Plannye nak pg potong rambut jer....tpi kelain die melencong....
 otw ke seri kembangan 
sempat lagi menidurkan diri....
pas ptong rambut....
singgah la ke JUSCO EQUIN 
 jusco nie manjang sale jer....ish3

 nie la keje anak buah aku,stiker beli nk lekat kt buku,kat troli die lekat dah
tak sabar balik rumah..
pastu mengamuk nak naik motor otomen katenya..
dan
 singgah beraye ke rumah ex-pengasuh anak buah aku
time kiterorg dok equin dulu...
dah pg tue,masalah satu jer...time nk balik tue mesti anak buah aku taknak balik
terpaksa biarkan die tinggal kt rumah kak zu @ mama zu..
bagi peluang lepaskan rindu....hehe
malam kang baru pegi ambik balik ...

wajah poyo
saje ngade ambik time ngah update blog....hauahauahua

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *