Wednesday, September 7, 2011

KhairuL FahMi & DahLia Teck

KHAIRUL FAHMI & DAHLIA TECK BERAYA BERSAMA

 Sudah terang lagi menyuluh.......ish3

 lelaki zaman skrg,pantang nampak yg dahi lebih licin kulit lebih gebu
mule la nak tergugat.....
Gambar berpegangan tangan Khairul Fahmi
mule2 dulu bukan main taknak mengaku,bukan dia la ape la
pastu yg pasal cincin plak...
taknak cakap je taknak & putuskan jelah..
jangan bagi harapan dekat orang.....

''Khairul Fahmi memang berani & jantan orangnya, 
sesuai dengan personaliti atlit yang ditonjolkan dalam setiap perlawanan bola. 
Baru-baru ini, Khairul Fahmi mengaku bahawa dia adalah individu yang berpegangan tangan bersama Dahlia Teck, seperti yang disebarkan dalam sekeping gambar. Kemudian, Khairul Fahmi membalas kenyataan ibu kepada bekas tunang, Elia mengenai cincin tunang yang sepatutnya dipulangkan.''
naik menyampah pun ade kalau orang jenis macam nie
putar alam,kejap cakap A kejap cakap B......
sabar jelah Elia yer....banyak lagi lelaki yang lebih baik dari Apek tue


p/s:: entry auto publish

2 comments:

Ummi Dania Yasmine said...

dah glam mula la cari lain. takut dia terpilih kaca je....selalunya pemain bola ni romeo.

DeQWa said...

tue la glamour sikit..mule la ulat bulu naik daun....tak cukup yg ada,nak yg lain jugak...lelaki oh lelaki...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *