Tuesday, September 13, 2011

BeRGaMBaR DiKaLa BoSan

Entry nie patutnye ditulis smlm...
ntah kenapa taktau,ngah2 tulis bole plak tertido...
pastu laptop plak kehabisan betri...
sambung malam nie plak la...

gambar semalam nie isnin...pasangan kembar 
dari kiri : fiza,azie, onie, aku..
tangan memasing dah macam DR rozmey aku tengok..keh keh keh..

bujang availaible & ibu hot 2 anak...hehehe
nak pose macam patung la kononnye...
len macam je aku tengok...
 semangat koir memasing anjuran seksyen akaun bagi bulan ogos..
jumaat lepas 9/8/2011
 nganga nganga.....

bergambar selepas berkoir perhimpunan bulanan opis...
gambar aku jugak yg takde.....
arghhhhh!!!!!....pasrah jelah.....
disebabkan pic aku takde,gambar ni pun aku nak tepek gak....
try cari aku kat mana time nie...hahaha
yg sengeh2 kt depan tue abaikan jelah ek....
video
video nyanyian lagu raye pas berkoir dengan jayanya...haha

3 comments:

alawiah raji said...

tersedak terkuar air kopi tgk pic aku tu....miahahahaahah

tiefazatie said...

laa..muka sis mana?

diari hati said...

aceh, bkn main goyang lg diorg wt psmbhn tu..aku br dpt tgk video ni..sbb kt ofis n lappy adik aku ni xleh nk tgk video kt fb..huhu~

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *