Wednesday, September 7, 2011

Raye 1st day 2011

SELAMAT HARI RAYE AIDILFITRI

pic raye takde,pic nie pun aku tepek jugak...tak kire..

entry dah nak basi dah,tak kire la aku nak update jugak
walaupun cite2 merapu jer banyak..haha....
maklum la cuti raye 10 hari..
urat liat/malas pun timbul la ,malas nak update....
hari raye pertama,macam biase la mcm korang2 jugak...
beraye kunjung mengunjung....n sedekahkan duit raye kat budak2
raye tahun nie duit raye melebihi dari badget..
takpela,bersedekah dengan ikhlas moga dimurahkan rezeki lagi...insyaallah...
makanan pulak,disebabkan ramai yg takde raye umah mertua dulu
tinggal aku ,abg aku jer selaku bujang...
so aku buat simple2 jer...menu raye
laksa kedah,ketupat palas,kuih raye...
itue jer....tpi yg specialnye tiap2 tahun mesti ade
adalah gulai acheh lebih kurang cam gulai/kari ayam la...
beza masak jer len sikit...

AMPUN MAAF ANDAI TERSALAH KATA,TERKASAR BAHASA
MOHON KEMAAFAN 
Moga dipertemukan lagi dengan ramadhan & syawal tahun depan..

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *