Wednesday, September 7, 2011

RaYe Ke 2 Dan Ke 3

Raye ke 2 takde ape yg menarik pun,
semua abg & kakak aku yg beraye rumah mertua
pulang ke rumah aku plak..so ramai la berkumpul....
raye ke 2 mak aku dah pg ke laut cari siput tiram & kupang
kebetulan time raye la air laut surut..
ramai la kiteorng yg pg ke laut kutip siput....
makan seafood fresh dari laut....best giler....makan ramai2....
beraye ramai2....

Raye ke 3 plak kiterng konvoi ke kenduri kawen sedare kt merbok
pastu terus singgah rumah tokngah dekat lembah bujang tue
semua ape lagi,ambik kesempatan la pg mandi air terjun
rumah tokngah aku plak dekat je ngan sungai air terjun tue,so takyah susah2 pg tempat org ramai
pg rumah tokngah aku belakang die ade air terjun,senang nak mandi & salin baju
bermandi manda lah kami sekeluarga & beraya rumah tokngah...
tapi sayang seribu kali sayang...
pic time kenduri ngan mandi manda satu pun takde
tak dapat la nak tunjuk,asyik mandi sangat.....
sampai lupe nak berposing....hahhaa.....

p/s: n3 nie takde pic langsung......:-(
N3 auto publish 

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *