Tuesday, September 27, 2011

Karnival Usahawan Desa(KUD) 2011

KUD PUTRAJAYA...
21-25 SEPTEMBER 2011
sape pegi  sana???korang pegi tak...
aku pg 24/9/2011 malam...
aku berkesempatan pegi time malam jer...tue pun mak aku yg ajak...
saje nak jejalan jer...kak aku takde kt rumah pg open house
so aku bawak la mak aku,kononnye nak tgk Siti Nurhaliza...
mak aku cakap ade,die dengar kt radio....
hampehhh....takde pun.....
ade cite yg kelakar tau disebalik perjalanan nak pegi tue...
semangat aku nak bawak mak aku,siap2 nak pegi...
naik bas jer.....tapi salah naik bas lak....haha
menggelabah aku,last2 aku trun kt rumah membe aku...
pastu mintak tolong husband die hantar plak....
mekasih la sam choi ngan kaksu....tolong hantar aku ngan mak...hehe...
aku jejalan jer..kebetulan ade penyanyi Adam ngan Amy search

 lagu 3 kata wo ai nie
 adam tgh menyanyi
pastu last balik jalan kaki....kesian kat mak..


balik rumah jalan kaki...powerlah.....haha

1 comment:

Defarhano VII @ HanZ said...

uiks...dari situ balek umah jalan kaki?....

best2x...senaman malam hari yek

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *