Tuesday, June 28, 2011

TeRiMa KaSiH Si KeMBaR

Terima Kasih Si Kembar BPP
cewaah....
saje je nie xde ape nak cite kan
so wat la entry pasal kembar di bpp la...untung & betuah diorng..
semua bersama...yela,keje satu opis,umah satu taman,kawen skali,beranak sekali...
best kan dimana jua bersama..
arinie aku berpeluang balik bersama diorang...
naik kete baru lak tue,sbb aku xpenah lagi naik kete alza keluaran produa nie
dlm family aku xde sape pakai...
best2..sungguh selesa....kalau untuk perjalanan balik kampung
(nk balik kedah)
 sempat lagi bergambar kan,sebelum balik rumah..kekeke...
mata takleh bukak sebab panas/cahaya...

 sebelum memulakan perjalanan kite tengok muke dulu ek...kot2 ade jerawat...
kah kah kah...
gurau jer....
 kak azie sbelum memulakan perjalanan....
takut ke ape nih...
Haaa... Cakkkk!!!!! nie dia muke si kembar ....
kak fiza & kak azie...
TERIMA KASIH LA YER 
KAK AZIE TUMPANGKAN SAYE BALIK RUMAH...
maklum la sehari dua nie kesorangan....huhuhuhu
'' TERIMA KASIH DAUN KELADI...
NANTI BOLEH TUMPANGKAN LAGI '' ....hehehe..
kiterong duduk 1 kwsan...presint 18 jugak...
sbb tue leh tumpang......

1 comment:

feyzadam said...
This comment has been removed by the author.

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *