Wednesday, June 8, 2011

CiNTa YanG KuRaSa

'' CINTA YANG KURASA ''

Ini la novel ke dua yang menarik hempedu/hati aku tuk membeli tadi...
korang tau tak aku beli kt mana???tak tau kan....
meh aku bgtau...
aku beli kt opis aku jer...
tadi time lunch..saje jer turun cuci mata kt jualan2 bawah tue
maklum la bpp nie tiap2 bulan ade jualan karnival 
jual kain baju,mkn,alat mekap,semua ada la
tapi sebelum nie aku tengok ade jual buku budak2 jer..
tadi aku tengok banyak lak novel-novel
ape lagi....belek punye belek...terkenan ngan 
CINTA YANG KURASA
rege RM25.00
tapi aku dapat RM 21.00 jer...jenuh aku mintak less ngan abg tue..
yeaayy!!  bile dah dapat rege tue
terus jer aku beli wlpun wallet aku time tue kekurangan ''isi''
tak kire la,nak beli gak....*wlupn nnt kn start posa dh*
cinta yang ku rasa,memang dapat rasa la....cinta tue..
tak sabar2 nak abiskan baca novel tue
mau aku terperok dlm bilik ngadap novel nie nnt.....
nie ha penulis dia  Anis Ayuni yg buat aku gila membaca novel2 dia..
hehe


note:just n3 sja2 kongsi & kenangan bile aku beli novel tue...hehe



7 comments:

Miss Eucralipse said...

best nyer bile boleh melayan novel :)

Mama Zharfan said...

me suka layan novel time bujang2 dulu heheh

alawiah raji said...

wah....nak pinjam nanti leh kak salwa?

DeQWa said...

miss & MZ:Best kn....tue la time bujang nie la lyn novel,nnt brfmly mase terhad..hhehe...
ala:sila ambik no yer...

diari hati said...

wahh, sjk 2 menjak nie wawa asyik lyn novel aje..nie msti psl t'kne penangan cte nora elena (novel ksh yg suci)

DeQWa said...

mana ade..sblm nie lg aku dah layan novel la,xcye tnye amy...hehe

tiefazatie said...

best kan cte nie..hehe

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *