Sunday, June 19, 2011

HoSpiTaL PuTRaJaYa KeCemaSaN

Alhamdulillah bersyukur....
aku  sudah sihat seperti sediakala
cume smlm jer tah kenapa pun taktau tetibe tumbang....
terkejut masak sate ayam resipi dak fira kot...
so untuk lebih selamat...
aku pun pg la hospital putrajaya kecemasan..
malam lebih kurang kul 9 mlm kot...
kul 12 lbih baru dapat balik....
nasib baik org tak ramai time tue...selesa la skit...

skalinye kena tahan tuk ambik darah buat ujian darah
&
masukkan air dalam badan aku...

nie la rupe tgn aku untuk masukkan air..
darah plak,ambik bukan men byk...skali aku kire 5 botol kecik tue kot...
banyak sungguh ujian diorng nak buat...
dah abis jer masuk air,doktor dtg bgtau ujian darah ok..
so aku dibenarkan pulang....
TERIMA KASIH pada nurse2 kt bhgian kecemasan tue
terutama nurse yg bg injection kt aku,masuk air,ambik darah...
siap borak2  lagi....nurse tue laki tau...hehehe...
haa....aku nak ambik kesempatan nie jugak nak ucapkan
SELAMAT HARI BAPA..
kepada bapa2 sedunia......
untuk arwah ayahku setelah 15 tahun pergi menghadap ilahi..
ayah yg terbaik....
al-fatihah.......buat ayah...

Note: Esok(isnin)aku ade chekup kt hospital putrajaya...
moga dipermudahkan urusan..
doakan aku yer kawan-kawan....

4 comments:

diari hati said...

Smga Cik Wawa cpt sembuh..esk leh dtg ofis mkn ayam satey..

DeQWa said...

insyaallah,aku ade pagi jer...ptg xde chekup....hehe

DefarhanoVII a.k.a BoyPJ said...

uiks....takkan makan satay smpai ley masuk spital....huhu.....waawa makan byk erk... ;-)

neway semoga selamat semuanya yer...

lizafaliza said...

laa..kesian nyako..msk wad...smga cpt sihat ok...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *