Friday, June 24, 2011

LaKSa KeDaH SeMpOi

Salam jumaat all....
selamat berhujung minggu jugak...
tajuk pelik sikit kan,slalu org buat laksa siang,time cuti...
aku harinie ape kena taktau...
tgk kak aku beli daun kesum & bunga kantan
cadangnye die nak buat asam pedas jer esok...
aku cam terbau laksa pulak
mengalahkan org pegnent...heheh
kak aku yg pegnnt aku lak yg lebih...hahhaa
rase cam nak makan plak....
ape lagi sepantas kilat aku masuk dapur ..
rebus ikan,potong2 bawang,bunga kantan semua,rendam laksa
zasssss......
 rajin sgt la tuh,sampai tak sabar tunggu esok...
malam nie jugak aku buat ..haha


kuah laksa siap & laksa siap direbus...
sedia untuk dimakan....nyum nyum...
laksa yang aku makan lupe lak nak snap...maklum la tak sabar nak makan....


Note:: Bersedia untuk tengok Maharajalawak akhir kul 10 jap lagi...
aku nak Jozan @ Sepah Menang....

4 comments:

Mohd Izzar said...

lapar plakk...adoii..
nyesal tgk entry ney..huhu

DeQWa said...

hahaha.....lapo g makan la....keh keh...i'm sorry...

tiefazatie said...

wah..cm menarik je nie..hee

tiefazatie said...

kak..kalu sudi..undi la ifa kt sini..
tgl komen je..=)

http://anuarmenulis.blogspot.com/2011/06/tempat-undian-pada-minggu-kedua-20-jun.html


tq!

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *