Monday, December 5, 2011

Yeayy Akhirnya Tertunai Hajat

Hajat ape yer????
dah macam org nak mati ayatnye...sungguh poyos
bukan ape...
aku gembira akhirnya hajat nak tgk wayang Ombak Rindu tercapai..
walaupun lambat sikit,ramai org dah tengok kan
takpela...asalkan dapat tengok ..
maklum la manjang full jer bila aku bukak GSC Alamanda
kalau ade pun kul 6.15ptg...giler ape aku nak tgk waktu tue
maunye solat maghrib dalam panggung la jawapnya...
selagi kita bole elak,kite cari masa yg sesuai...kan kan
akhirnya dapat jugak aku book tuk ari rabu nie..
cettt beria macam arinie je nk tgk..wakakaka
klu tak mlm nie nk pg,tpi full booking la polak..
esok confrm takleh...
sbb Pakwe aku Johan Asari menunggu *tetibe (^ _^)..
Cinta Elysa...
so hari rabu dengan gembiranya aku 
mengumumkan keberangkatan beta
ke panggung wayang berempat....
walaupun hujung bulan/paras hidung dah nie..
sikit lg nak lemas tggu gaji masyukkk...
tapi gigih jugak nak pg tgk wayang...kuikuikui...
ohh Aaron Ku....kita akan ketemu nanti....lalalala
Wassuuppp....(~_*)^

3 comments:

nurbeena said...

akak tunggu online kuar..hehe..takde ms la nak tengok..

hamzah ian said...

perghh.. hensem siak

diari hati said...

ok wa..mlm nie kte pi tgk..huhu~

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *