Tuesday, October 25, 2011

ReSaH GeLiSaH HaTi KeCiL

Korang penah rase dipinggirkan tak???
rase KOSONG!!!! kesorangan...
aku nie tetibe rase cam dipinggirkan plak...rase mcm tak diperlukan,org taknak kwn,org tak sayang,
macam2 bermain di pikiran..ish3..tak baik kan...
aku ade buat salah ke ek??? ntah la kan...
kadang-kadang kite buat salah tanpa sedar...
kite menyakitkan hati orang lain,tersalah cakap...
terasa hati ,terkecil hati...walhal kite takde niat pun....betul tak???
korang penah tak rase camtu????
yela kan,kite takleh nak jage hati semua orang,
tak semua orang suke kite..
bak kate pepatah
''rambut sama hitam hati lain-lain''..
semenjak dua menjak nie aku rase cam tak best la...
pegi keje balik keje tak macam dulu dah....
bosan jer....
redhakan jelah...
so kat sini
''AKU NAK MINTAK MAAF PADA SEMUA  YANG KENAL AKU SECARA LANGSUNG @ TIDAK LANGSUNG
FAMILY ,SAHABAT HANDAI ..sesape jelah..
ANDAI AKU ADE BUAT SALAH DEKAT SESIAPA PUN,
TERKECIL HATI,TERASA HATI,
TAK PUAS HATI....yg berkait dengan HATI la...
MOHON SERIBU KEMAAFAN LA YER "....
aku hanya manusia biasa tak terlepas dari buat salah dan silap
(dah cam raye la plak)kekeke
aku taktau la nape ngan aku nie..
rase len macam jer...buang tabiat kot ke nak mati dah...nauzubillah..
moga umur panjang lagi ...insyaallah...
ke perasaan aku jer tuh..pikir bukan - bukan....
takmo - takmo..

Entry sekadar meluahkan ape yg terbuku dihati......
argghhh lega......

pic sekadar hiasan..
anak buah aku dengan kawan2 tadika dia...
time besday 4Thn 
best kan jadi budak2 takyah nak pikir apa-apa..heppy!!!,
main je kejenye...
andai dapat kuundur masa dulu....hmm...


p/s:: sape tak puas hati ngan aku dtg jumpe aku..terus terang face to face...
wa tarak makan olang punya

1 comment:

Cik Nurul... said...

nurul ade kalo nak suruh peluk..don't sad2 yer...

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *