Friday, October 28, 2011

MaJLiS PeRPiSaHan CiK SyaZaNa

Assalammualaikum....
hari nie kt opis aku ade 
Majlis Perpisahan untuk Cik Syazana..
merangkap bos aku jugak la....
dia dah dapat keje tetap kat AGROBANK IPOH PERAK..
aku rase dia antara pegawai kontrak yg paling lama kot..
sama macam aku kot..
nak dekat 4 tahun lebih berkhidmat kat BPP nie...
akhirnya dapat jugak keje tetap...
alhamdulillah.....tahniah Cik Syazana...
batch kita dari DRR tinggal sy,en nazri & kak artika jer...
mintak2 pasni rezeki saya dan kwn2 lain pulak...amin....

 Cik Syazana yg memakai tudung kaler hijau sedang
 memberi ucapan terakhir
sedih jer masa nie......sob sob....
tidak terkeluar dengan kata-kata...sedih meninggalkan kwn2+staff bpp
dlm masa yg sama gembira dapat keje tetap...
err...bestnyerrrrrrrr..hehe
 Selepas menerima hadiah sumbangan zon petunia...
sebagai kenangan..
 Makan beramai-ramai dekat lantai jer.....
antara juadah-juadah selain menu utama nasi ...
juadah-juadah sponsor by ahli zon petunia...
pakat2 bawak banyak la jadinye...macam poklak la gayenye.....
best sangat....
dikesempatan ini saya wakil ahli zon petunia ingin mengucapkan 
Selamat Maju Jaya,
mohon ampun dan maaf andai ade terkasar bahasa,terkecil hati
termakan,minum..halalkan dunia akhirat......
kawen nanti jangan lupe jemput yer......

p/s :: punya dok kalut dengan jamuan/5S nie sampai HP aku hilang la kejap...nsb baik jumpa balik,ish3

No comments:

NoVeL Yg AKu Baca 2012- jan 2013

1:Andai Itu Takdirnya *****
2:Cinta Kau Dan Aku *****
3:M.A.I.D ******
4:Ombak Rindu *** jd filem 2011
5:Adam & Hawa *** jd drama 80 ep 2012
6:Kalau Memang Harus Begitu *****
7:Aku Bukan Misstress **
8:Isteri Separuh Masa ****
9: Mampu Mencintaimu ****
10:Sayang Cikgu Ketat-Ketat ****
11:Nah Untuk Awak ***
12:Cinta Yang Kurasa *
13:Kau Kekasihku ***
14:Kasih yang Suci **
15:Seindah Sakura * jd drama tv3
16 :Kau yang Terindah * jd drama tv3
17:Gemersik Kalbu *jd drama tv3
18:Bukan Tak Sudi
19:Semalam yang ku tinggalkan
20:Cintaku Satu
21:Cinta Hatiku
22:Warna Hati
23:Andainya Bukan Untukku ****
24:Shah & Sha ***

##byk lg baca tp dh lupa,tahap best bergntung pd bpe *